tiistai 25. lokakuuta 2011

Poppakonstei kehiin, thänks!

Nyt ku on ykisnhuoltaja 
ei pysty käskee sitä toista osapuolta nousemaan ku pienokainen huutaa,
yöllä.
Meillä menee tällähetkellä yöt tosi huonosti.
Viime yönä, oiskohan heräilly 5-7 krt.
Houh.
No, ymmärtäähän tuon.
Uus koti, 
ilman 'pappaa',
uus ympäristö 
sekä uudet ihmiset.
Hampaat ja räkätauti.
Mitä vielä?
Pahaiten hän nukkuu mun vieressä.
Täs on nyt vähä käynykki nii et vedetää neidinkaa sikeitä vierekkäin..
Mulla on tavotteena lopettaa tuo imettäminen, 
siinä samalla sit totutellaan taas nukkumaan omassa sängyss.
Voi tulla iha mukavat viikot ku tuo prosessi alotetaan.
Onneks mun äiti lupas tulla apuun :-) 
Onko teillä poppakonstei meidän yöuniin?

Yleensä vedän päiväunet samaa aikaa ku neitikin
jos huono yö takana. 
No, tänään nyt ei oikee uni maistu vaikka viime yö jäiki vähiin uniin.
Mut syyt siihen voi ollakki toiset..!? ;-)  hih

 
Mun oli tarkotus viettää neitokaisenkaa pyjamapäivä tänään.
Mut hej, kattokaa ulos!
Pakkohan tonne syysilmaan on päästävä.
Eli lähetää vähä kävelee ulkoilualueelle ja metsään.
Tälläset suunnitelmat iltapäiväks.

p.s
Mä en saa ladattua kuvia iphonelta koneesee.
Miksköhän?
Keran oon onnistunu siinä, enään ei onnistu!
Rasittavaa!
Eli saatte tyytyy tälläsiin 
ei-niin-mun-omia-kuvia-!
Vai, oisko teillä poppakonstei tähänki??


3 kommenttia:

  1. Mun kaveri imetti kans aika pitkään, oisko vuoden, ja aina kun lapsi itki esim yöllä, niin iskä nous ja meni kattomaan, koska lapset haistaa äidin tissistä jos imettää sen maidon, et ihan hyvä jos se sun äitis tulee,se ei vissiii imetä;D

    VastaaPoista
  2. Nimenomaan! Siksipä juuri tulee äiti jeesaa, tosin ei hänkää pysty viikko tolkulla meillä majailla ;-) jonkunlaisen rintapanssarin vois hankkia! :-D

    VastaaPoista
  3. Voi, toivottavasti tosiaan saat sinäki levät!

    ja mitä mitä, mitkä syyt sun unettomuuteen on? ;)

    VastaaPoista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥