keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Uudenvuoden Lupauksia..



Oottekste miettineet uudenvuoden lupauksia?
Tai ootteko koskaan tehneet uudenvuoden lupauksia?

Mä en oo koskaa oike tehny mitään lupausta.
Ei oo koskaan oikee ollu mitään lupausta mikä olis hyvä.

No mun oli vaa iha pakko vähä katella muitten lupauksia,
tai mitä he ovat koittaneet pitää.. ;-)

"Minä lupaan olla itselleni hyvä, suojella itseäni raastavilta ihmisiltä. Haluan tehdä niitä asioita, mitkä tuottavat mielihyvää ja seurustella niiden ihmisten kanssa, joista todella pidän. Likaämpärinä ja toisten huolien kuuntelijana on raskasta olla. Terveydestäni lupaan myös pitää huolta."

" Pyri elämään niin, että pystyt arvostamaan itseäsi ja muita ihmisiä."

  "Minä lupaan panostaa parisuhteeseen. Eli tilaan / etsin sellaisen. e Saa se olla varattukin mies, "vapaa ja fiksu" on kuollut sukupuuttoon."

" Jospa pystyisikin keskittymään siihen, mikä on todella tärkeää: Kuunnella läheisiä ja ihmisiä yleensä, antaa tilaa jokaiselle olla oma itsensä. Keskittyä nauttimaan tästä hetkestä."

" Minä lupaan, että laihdutan loput viisitoista kiloa ennen kesän loppua."

 "Minä aion yrittää olla vähemmän itsekeskeinen, jättää pois nämä minä minä teen sitä, haluan tätä. Itsekorostus pois ja asiat esille ja pääosaan."

 "Se että ei lupaa mitään."

Sit löysin neitstä myös uudenvuoden lupaus- tesin. 
Tein senkin.
vastaukseni sain:

"Luultavasti lupauksesi voisivat suuntautua käytännöllisiin asioihin tyyliin ”tänä vuonna korjaan vajan oven” tai ”vuoden loppuun mennessä olen opetellut italian alkeet”. Taikka ”kesällä mahdun kukkamekkooni”. Hienoja lupauksia, jos haluat sellaisia tehdä. Elämäsi ei luultavasti kuitenkaan varsinaisesti kaipaa mitään suunnanmuutoksia, sillä taidat olla kohtuuden ihminen lähes kaikessa. Vai voisiko karkinsyöntiä vähentää? Järjestää valokuvat vihdoinkin? Summa summarum lupaa itsellesi jotain pientä, jos sillä tavalla saat tsemppiä hoitaa vastenmieliset askareet. Elämäntaparemonttia tuskin kaipaat."

No, mä mietin vähä vielä mikä olisi hyvä lupaus.
Tai sit en lupaa mitään.. 
;-) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥