perjantai 6. tammikuuta 2012

Syksy 2012

Eilen tajusin sit ihan kunnolla.
Mulla ei oo enää vauvaa!

Sinne lähti päiväkotihakemus.
Tärkeintä oli että löytyis ruotsinkielinen päiväkoti.
Mieluiteen vielä niin monta ruotsinkiellistä että sai laitettua
kaikkiin 5 vaihtoehtoon ruotsinkielinen paikka.
Onnistuin.
Tässä ihan lähistöllä on 2 päiväkotia, 5-7min kävelymatkan pääs.
3 vaihtoehto on myös suht lähellä, 7min bussilla.
4-5 vaihtoehdot tulee myös suht lähelle, mut vaa suht.. 15-20min bussilla.
Tyytyväinen olin kyllä kaikkiin viiteen.

Mut jotenkin silti jännittää JO nyt että sopeutuuko neiti hyvin päiväkotiin.
Koska hän vierastaa ja on hyvin mamman-tyttö uusissa tilanteissa.
No, onneks siin saa sen viikon käydä tutustuu paikkaan ja ihmisiin eka.
Kait se sitten siitä!
Oon kyl vähä aikasin liikkees,
päiväkoti alkaapi vasta 6.8.
Mut ompahan nyt hakemus lähetetty!
Pitää siis ostella kivoi uusia vaatteita ens syksyks,
sisätossut sekä päiväkoti reppu! 

Tässä olisi joitakin sisätossu vaihtoehtoja. Ehdottomasti Tohevlisankari.fi

Itse jatkan opintojani.
Mulla olis reilu vuos niin valmistuisin lähihoitajaks.
2 luokasta pitää tehdä 2 työharjottelua mitkä meni raskauteni takia mönkäät
sekä sit on pari kurssia mitkä pitää käydä.
Eli rauhallinen aloitus koulun suhteen mulla sekä neidin suhteen hoidossa.
Elokuussa 2013 teen sit erikoistumisen..
Lapset&Nuoret on luultavasti sen minkä valitsen
 koska jatkan opintojani terveydenhoitajaks asti.
Neuvolan terveydenhoitaja olisi siis päämääräni.
Mut yks koulu kerrallaa.
Mut voi olla ihan mielenkiintosta jatkaa opintoi,
-95 kanssa ;-D

Siinä oli nyt vähä ens syksyä.
Nyt nautin tästä puolesta vuodesta minkä oon vielä kotona
rinsessan kanssa.

4 kommenttia:

  1. jep, kaikki ajallaan :) nautihan nyt

    VastaaPoista
  2. Kivaa vaihtelua teijän elämää, vaikka varmasti haikeeta laittaa neiti päiväkotiin. Vai millä mielellä ite oot?
    Ite kauhulla odotan, että millon laitan Adamin pväkotiin, palaan itse töihin. Oon ite lähihoitaja, niin stressaa kun se on vuorotyötä :(
    Onks sulla koulu lähellä teijän kotia, kun toinen asia mitä ite stressaan, on että jos mun tuleva työpaikka, pväkoti ja meijän koti on iha erisuunnilla ja matkustamiseen menee turhaa aikaan..

    VastaaPoista
  3. ainii, voisinko saada sun mailiosoitteen? Haluaisin kysyä yhtä yksityisasiaa :)

    VastaaPoista
  4. Haikeetahan tuo on mutta samalla jännää, uus arki voi tuodakki uusia kivoja haasteita (: no tästä menee joku 20-25 min bussilla kouluu.
    Iitaliita@hotmail.com sinne voi pistää mailia :)

    VastaaPoista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥