tiistai 31. heinäkuuta 2012

Olen isopieni lapsi

Olen 
2-vuotta 2 kuukautta 6 päivää
tänään.

Olen huomenna isopieni 
päiväkotilaps



Osaan vaikka mitä!

Syön itse lusikalla ja haarukalla
Syön suu kiinni 
Juon lasista, mukista
Rakastan homejuustoa
Kävelen rappusia alas sekä ylös tuetta
Puen itse melkein kaikki vaatteeni sekä riisun ne mielelläni
Lempi vaatteeni ovat mekkoni
Osaan hyppiä tasajalkaa
Lasken viiteen
Osaan sanoa oman nimeni sekä ikäni
Räpätän paljon, jopa 4 sanan lauseita
Osaan kahta kieltä- Ruotsia sekä Suomea
En ole enään vaipoissa
paisti että äiti pistää vaipan varmuuden vuoks öisin vaikka en ees pissaa siihen..
Suustani löytyy 16 hammasta + että kolme takimmaista on tällähetkellä puhkeamassa
Äiti rrrakastaa hammaskiukkuani!
Rakennan helposti 20 palikan tornin
Leikin paljon pikku-äitiä nukkeni kanssa
Lempi leffani on NallePuh- elokuva(t)
Halailen ja pussailen paljon, etenkin äitiä
Olen tällähetkellä kyselyiässä
"mikä tämä on" "kuka toi on" "miksi tämä"
Tykkään ärsyttää äitiä, etenkin jos ollaan kiireellä lähdössä jonnekkin
"oota hetki" "kohta"
En millään haluisi luopua ilta tittistäni- äiti uhkaa vievänsä sen pois nyt syksyllä?!

Osaan paljon muutakin
taitaa äidin pää vaa hieman lyödä nyt tyhjää!



Nyt olen kuitenkin yöunilla.
X-asennossa keskellä sänkyä!

Hyviä unia teillekkin



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥