maanantai 6. elokuuta 2012

Onnellinen- mutta palautu maan pinnalle!

Viikonloppu onnellisesti ohi.
Onnellinen on todellaki se sana mikä kuivailee
viikonloppua parhaiten.

Olen onnellinen, olemme onnellisia.

Sen lisäksi että oloni tekee onnelliseksi 
yksi ihminen 
niin sain suuren kunnian-
ryhtyä kummiksi pienelle 7 vrk ikäiselle
pojalle
 

Neitinen rakastaa pienokaisia

Onnellinen kummitäti
Lapsuuden ystäväni Jenni ja hänen miehensä kysyi minua.
Kyyneleet silmissä suostuin, tietenkin.
Tämä pieni suloisuus on ensinmäinen kummilapseni.
Olen aina halunnut kummilapsen tai lapset, 
en kuitenkaan haluaisi kuin kaks-kolme kummilasta.
Olen sitä mieltä että on typerää kuin on se 5-7 kummilasta..

Onko teillä kummilapsia?

Olen ihan fiiliksissä.
Ilahduin kun tajusin että nyt on hyvä syy ostaa
 uusi mekko
sekä kengät ristiäisiin ;-)

Palauduin aika nopeesti maanpinnalle.
Nimittäin tuo mun 2-vuotias päiväkotilainen 
on kuumeessa ja räkä valuu.
Nice!
Olin kyllä varautunut että tyttö tulee olemaan 
tämän ekan puoli vuotta enempi kipeenä nyt kun uudet pöpöt
ja jatkuvat pöpöt 
mutta nyt jo?!

Kipee raasu tullut höyrysuihkusta
Oli aamulla pahamieli kun mietin että 
ens viikolla pitää tytön jäädä jo yksin päiväkotiin
ja mitä jos sinne ei nyt tänä viikkona päästä harjottelemaan?!
Ei hää oo valmis vielä jäämään sinne ilman tukea.

Tajusin kuitenkin että äitini on kotona.
Eli ajattelin kysyä häneltä että olisiko hän neidin kanssa
ens loppuviikko sit pk kun mulla koulu alkanut.
Tai edes niin että hakisi heti päikkäreiden jälkeen kotiin 
ettei tulisi heti niin pitkät päivät.
Pitää katsoa, miettiä ja sumplia.

Tää yksin oleminen kipeen lapsenkaa ei ole mitään herkkua.
Olen itsekkin ihan puhki kahden yön jälkee kun on saanut unisaldoa kasaan
ehkä 4 tuntia..?
+ että pakkohan mun oli käydä kaupassakin tänään 
ku vklp oltu Sipoossa niin ruokaa piti saada kaappeihin.
En pysty jättämään neitiä yksinkään niin mitä muuta teen ku otan 
kuumeisen lapsen kauppaan.
No, onneks istuu rauhallisesti rattaissa ja ulkonaki on lämpimäpää kun sisällä.
Sen verran lenkin tein että kipasin toho ärrälle (500m?) 
ja hain itselleni himean jotain

Leffan illaks
Tää viikko siis ihan vain kotona
4 seinän sisällä.

8 kommenttia:

  1. Onneks olkoon et sain kummipojan, itte haluisin myös, mut enpä kuulu kirkkon =/
    voi teitä, voimia paljoon ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! olen kyllä super onnellinen kummitäti :')
      Voihan sitä olla kummi vaikkei kirkkoon kuulukkaan, tosin ei virallinen mutta kummi kuiteskin!

      Poista
  2. Mulla on kaks kummityttöö ja kolmannen kummitytön ristiäiset on parin viikon päästä. :) Tuo leffa on aivan paras! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :)

      Joo, toi leffa oli huippu- voin suositella kylläkin!

      Poista
  3. Ihana, onneks olkoon kummille :) Se on kyllä kunnia tehtävä :)

    Mulla on kaks kummilasta, veljen tyttö sekä ystäväni pikkuveli :)

    P.s. ei saa laittaa tuollasia karkkikuvia, arvaa rupesko tekee mieli irtokarkkia :P Oi, herkku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥

      Voi ei, eeieiei ei nuo olleet ees hyviä irtsikoita, ei kannata tehdä mieli! ;)

      Poista
  4. Voi miten suloinen pieni kiharapää! Onnea kummipojasta (:

    VastaaPoista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥