torstai 6. syyskuuta 2012

Radio X3M sekä tunnustuksia parisuhteesta.. ;-)

Mustikkapiirakas ja kupponen teetä.
Näillä mentiin sekä radiohaastattelu.
Tänään klo. 18-19 puhutaan Radio X3M:issä 
minkälaista on olla nuori äiti.
Kuuntele, niin tiedät minkälaisena minä koean
elämäni nuorena äitinä!

Neitokainen on dagiksessa sekä mä oon väsännyt 
kirjallisia koulutehtäviä.


Tää viikko on muutenkin mennyt super nopeasti,
huomenna on jo pejantai!
Tiistaina käytiin töitteni jälkeen Jumboilemassa.

M sekä Helmi-Sofia syömässä ravintolassa
Piti saada ostettua ne neidin kurikset mutta päätinkin että tilaan ne netistä.
Löysin Stadiumista kivat kurikset mutta
onko tyhmää että sadetakissa on fleece vuori?!
Onko liian kuuma, hiostava?
Löysin kuitenkin neidille kivan syyspipon
sekä vähän pikkareita.
Tuo pipo sopii täydellisesti neidin syystamineisiin
mitkä ovat puna-mustat.


Itsellenikin löysin kivan syyspipon, samantapaisen mutta mustan.
Sekä alusvaatteita ja stay up sukat hameen alle lauantaiks ;-)
Ahdistaa ajatuskin tällähetkellä sukkahousuista!
Ollaan menossa siis Kouvola- Kuusankoski akselille,
viiskymppisille.
Minä ja Olli.

Muistatteko kun kirjotin 
tämän purkauksen?
No, tuo +25 jäi hieman nyt vain haaveeksi mutta
olen löytänyt sen ihanan, miehekkään, tummahiuksisen miehen.
Olen onnellinen, jopa rakastunut.
Ehkä te oottekin pystyneet sen rivienvälistä täällä lukea?
Kyllä, Olli on tuo ihana mies.
Olemme tapailleet ihan kesän alusta asti,
seurustelu suhteen aloittaminen oli minulle jotenkin ekaksi hyvin
ahdistava ajatus.
Se ahdistus loppui kyllä aika nopeasti.
Tällähetkellä olen siis onnellisesti hyvässä parisuhteessa!
Sekä tärkeintä, Olli ja M tulee loistavasti toimeen.
Olli tykkää puuhastella neidinkaa sekä toisinpäin.
Pakko tunnustaa, en ole koskaan ollut parisuhteessa näin onnellinen.
"koska olet maailman paras tyttöystävä"
oli se lause kun Olli toi sunnuntaina mulle kukkia.
Tossa miehessä on kaikki mitä mieheltä tarvitsen!



Tänään meillä onkin tarkoitus
mennä ekoille "virallisille"
treffeille!
Ilotulituksia keskustaan ihailemaan sekä syömään.
Näillänäkymillä mennäänkin autolla ku vettä sataa joka toinen minuutti
Mukavaa, tehdä jotain arjesta poikkeavaa arjen keskellä!
Neitokainen jää tyytyväisenä parhaan kummitädin kanssa,
Mimmin!
Mimmi odottaa varmaan eniten meidän lähtöä,
 pääsee yksin hoitelemaan ja puuhastelemaan neitosenkaa.
Huomenna nimittäin mulla iltavuoro niin Mimmi hakee M dagiksesta
ja  pääsevät jatkaa leikkejä yhdessä siihen nukkumaan menoon asti.

Nyt jos jatkais hieman vielä kouluhommia ja hakis sen jälkeen neitokaisen kotiin!

Asiasta kukkaruukkuun vielä-
Hyvää valtakunnalista meikitöntä päivää!
HEHE
Ootteko te ihan naturellina tänään liikenteessä?
Itse olen,
tosin illaksi meinaan kyllä hieman pakkelia naamaan pistää!



3 kommenttia:

  1. Ida!!!! etkä oo mitään kertonu, senkin! :D Ei vaan ihanaa että oot löytäny onnen, oon tosi iloinen sun puolesta <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tiiäkkö muru, ei olla ehitty oikee jutella ;-) Pitääpi hieman päivitellä kuulumisia tässä! Kiitos ♥♥♥

      Poista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥