tiistai 8. tammikuuta 2013

Haaste 11

Kiitos Milla haasteesta!

Säännöt
Kerro 11 asiaa itsestäsi.
Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
Keksi 11 uutta kysymystä.
Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

11 asiaa minusta
1. Olen suomenruotsalainen
2. Olen tanssinut 10-vuotta klassista balettia
3. Mulla on todella hyvät välit äitiini
4. Rakastan suunnittelemista
5. Olen huono matematiikassa
6. Haaveammattini on rikospoliisi
7. Ensi syksynä erikoistun ensihoitoon
8. Haaveilen kaksosista
9. En ole koskaan syönyt sushia
10. Olen 171cm
11. Mulla on 4 leikkausarpea vatsan alueella

Vastaukset Millan kysymyksiin
1. Jos saisit nyt mennä näkemään ketä tahansa yhden vuorokauden ajaksi,
ketä menisit tapaamaan, miksi ja mitä tekisistte?
 Yhden ihmisen, miehen. Koska ikävöin häntä. 
Tehtäisiin varmaan hyvää ruokaa, juotais lasilliset viiniä sekä juteltaisiin.
2. Mistä pidät itsestäsi? 
Sosiaalisuudesta
3. Jos voisit asua missä vain, missä asuisit?
 Tukholmassa, vanhassa rempatussa omakotitalossa
4. Onko sinulla tatuointeja/lävistyksiä? Minkälaisia? 
Jos ei ole niin miksi? 
 On, yksi lävistys sekä yksi tatuointi.
Lävistys on kielessä sekä M koko nimi tatuoituna vasempaan kylkeen.
5. Vuorokauden paras hetki ja miksi?
 Kun hakee M dagiksesta ja näkee sen leveän hymyn hänessä.
6. Mitä kouluja olet käynyt peruskoulun jälkeen?
 Vuoden vaatetusalaa sekä tällähetkellä opiskelen lähihoitajaksi.
7. Mitä ulkomaanmatkakohdetta suosittelisit ja miksi?
Suosittelen todellakin Sisiliaa, Cataniaa.
Koska sielä oli niin kaunista, lämmintä sekä ihmiset sydämmellisiä.
Saa yhdistettyä kaupunki- sekä rantaloman samaan. 
8. Mikä on vuoden 2013 suurin tavoitteesi?
 Pitämään opiskelumotivaatio huipussa ja tutustua uusiin ihmisiin. 
9. Minkälainen kännykkä sinulla on?
Iphone4
10. Aiotko tehdä laskiaspullia?
 Kyllä, hillolla!
11. Tän päivän biisi? LINKITÄ!


Minun 11 kysymystäni
1. Kuka olet?
2. Kengän koko?
3. Oletko rakastunut?
4. Suurin haaveesi?
5. Onko kotonanne erityinen värimaailma mikä toistuu sisustuksessa?
6. Oletko kokeillut muita päihteitä kuin tupakka, alkoholi?
7. Minne haluisit matkustaa?
8. Mitkä 3 asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
9. Kuinka paljon rahaa kuluu kuukaudessa vaatteisiin, kosmetiikkaan yms. itsellesi?
10. Mitä haluisit muuttaa itsessäsi, ulkonäössäsi?
11. Minkälaiset terveiset lähetät minulle?

Haastan

Kiitos, nämä saavat riittää!



2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ja hei oot harrastanut balettia, en tiennytkään. Ihana :) Mä oon aina halunnut harrastaa balettia, jotenkin se on vaan niin kaunista, mutta mun kehoa ei oo tarkoitettu balettitanssijaksi :(

      Poista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥