tiistai 12. helmikuuta 2013

Fastlagstisdag

Viime kirjoitukseen pakko palata vielä.
Se että viime lauantai ei mennyt niin miten olin ajatellut 
niin ei mitenkään voi haitata ketään.
Se etten joutunut töihin vaan nauttimaan musiikista 
niin ehkä joku vain on kateellinen?
Ja siksi pitää "valitella".
Mun alkoholinkäyttö ei ole lisääntynyt tai vähentynyt ollenkaan.
Olen vain uskaltanut ottaa enempi aikaa itselleni ku aikasemmin.
En ole koskaan ollut ihminen kuka lähtee ulos vain sen takia että vetää kännit.
En ole sellainen edelleenkään, koskaan tulen olemaankaan. 
Ja en, en todellakaan halua elää nuoruuttani uudestaan 
mitä anonyymi tuossa edellisessä postauksessa kyseli..
Olen todella onnellinen mitä mulla on tällähetkellä!


Oli todella turha päivä tänään koulussa.
Katottiin yks elokuva ja päästiin kotiin.
Jäin kuitenkin syömään sekä tekemään vähän koulutehtäviä
ennenku lähdin kotiin.
Kotona laitoin pyykit päälle sekä tiskasin
minkä jälkeen viimeistelin yhden PowerPoint esityksen huomiseksi
sekä luin kemiaa huomista tenttiä varten..
.. jos pääsis nyt vihdoin läpi, kolmas yritys :-D
Hain M dagiksesta kolmen jälkeen ku he olivat tulleet ulos.
Laskiastiistai ku tänään on niin olivat dagiksessa käyneet kaikki 
pulkkamäessa sekä syöneet laskiaspullat. 
Tultiin kotiin ja M rupes tarrakirjaansa uusiksi järjestelemään
sekä mä istahdin lukemaan kemiaa jälleen sekä toisella korvalla kuuntelin 
M selityksiä joka tarrasta. 




Neljän jälkeen rupesin lämmittämään 
eilistä koskenlaskija makaroonilaatikkoa
minkä jälkeen ruvettiinkin syömään.
M:lle ei oikein uppoo tuo laatikko mutta itse tykkään.


Eilen.
Nyt jos menis neitokaisen kanssa katselemaan 
PikkuKakkosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥