maanantai 13. toukokuuta 2013

Reumatologialla.

Nyt on jälleen pistelty, kuvattu ja keskusteltu.
Päivä reumatologialla Meilahdessa.

Vielä kaks-kolme vuotta taaksepäin ei ollut mitään tulehduksia.
Kävin säännöllisesti 6kk välein kontrolli käynnellä lääkärillä.
Nyt kuitenkin olen ravannut sielä monesti vuodessa.

Päätös tehtiin keuhkoröntgenin ja lukuisten verikokeiden jälkeen
että uusi solunsalpaajalääke aloitetaan.
Vanha lääkitys pysyy myös samana sekä 2kk kortisonikuurikin päälle.


Nestettä sekä tulehdus oli jälleen olkapäässä.
Kortisonipiikki sinne, jälleen.
Myös tulehdus vasemman käden, etusormen nivelessä
mutta päädyttiin ettei sinne pistetä mitään.



Oon jotenkin niin väsynyt tähän sairauteen.
Nyt tän uuden lääkityksenkin mukana voi kuulema tulla pahoinvointiakin.
Saapi nähdä kui rampa olen oikeesti ku kesäloma alkaa.

Aamu alkoi kuitenkin hyvin tänään.
(jos ei pahaa palovammaa lasketa) mukaan).
Äitienpäivä aamiainen oli dagiksessa.
M oli istuttanut mulle auringonkukan taimenen sekä piirtänyt kortin.
Kortista en pysty laittamaan kuvaa koska siinä myös M kuva.
M oli niin onneissaan kun antoi lahjan mulle.
Ja jouduin mäkin ehkä hieman pidättelemään itkua kun lahjan sain.


Nyt ton koiruuden kanssa lenkille!

Ihanaa, parempaa viikkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥