torstai 19. tammikuuta 2012

Nyt iski ihan älytön SaliKärpänen. HELP ME

Mulle on iskeny ihan älytön kuntoilu himo!

Himo päästä salille treenaamaan.

Mulla ei niinkään ole ongelmaa painonkaa,
eli en lähde laihduttamaan.
Haluan saada lihaksia.
voimaa.



Oon vähä miettiny mihi salille sitä menis.
Ehkä sellainen missä on
lapsiparkki neidille.
Kokemuksia eri
saleilta?
lapsiparkeista?
Oon kyllä kuullu pelkkää hyvää noista lapsiparkeista.

Joskus ku asuin vielä kotona vanhempieni luona
niin kävin säännöllisesti salilla,
Sipoossa.
Mutta olin aika nuori sillo ja en noudattanu mittän erikoisempaa
treeniohjelmaa.

Nyt kuitenkin meinaan alottaa
personail trainerinkaa.
Koska pitää myös huomioida että ku mulla nivelreuma,
nii pitää saada tehtyä liikkeet oikein.
Se mikä tässä alottamisessa jännittää on;
kestääkö polveni, olkapääni treenaamisen?!
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Itseasiassa ihan äksen soitin
personail trainerille.
Sunnuntaina klo 12 ois niiku sit salille lähtö,
marsmars.
Mulla on se etu että setäni toimii personail trainerina.
Eli ei tartte maksaa itsensä kipeeks.. :P

Kävin vähä "ikkuna" ostoksilla.




3 kommenttia:

  1. Mulle on tänään tulossa kuntopyörä, joten aijon ite eka kotona karistaa kilot, ja sitten, kun oon kilot karistanu, niin meen salille lihastakerryttää:D

    VastaaPoista
  2. Mä en sais mitään tääl himas tehtyä jos ois kuntoilulaitteet :DD
    Hyvii pyöräilyhetkii sinne!

    VastaaPoista
  3. Joo, emmäkää tiiä saanko aikaseks :D

    VastaaPoista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥