keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Pienestä tytöstä kasvoi iso tyttö

Nyt on neidille hankittu 
isojentyttöjen 
sänky!

Prinsessa sänky prinsessalle

Tosin, sänky kotiutuu meille vasta ihan loppukuusta.
Sit alkaa treenailut 
omassa sängyssä nukkumiset!
Ja, sit häviä tissikin.
Saapi nähdä miten käy.

Huutoa, Huutoa, Huutoa
Huutoa, Huutoa, Huutoa
Huutoa, Huutoa, Huutoa

Uudet lakanasetit on myös ostoslistalla.



Kyllä yhdet HelloKitty lakanat pitää olla

Nii ja p.s
Ulkoiliut jää nyt väliin.
Tyttö on 39 asteen kuumeessa ja räkä valuu.




2 kommenttia:

  1. Mä mietin Stavrokselle kans tota sänkyä, mutta mustana. Oon kuitenkin päätynyt siihen, että on vähän liian tyttömäinen. Mä ite kyl tykkään tosta tosi paljon :)

    Pikasia paranemisia sinne!

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans kattonu tota sänkyä pitkään ja tiesin jo M ollen iha vastasyntyny että tuo tulee meille sit! + tietenkin sängyn yläpuolelle valkonen katos ;-P

    Neitinen kiittää!

    VastaaPoista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥