maanantai 12. marraskuuta 2012

Uudet suhteet- ahdistus

Olen varma että tämä pimeys ja harmaus masentaa fiiliksiä.
Olen miettinyt tänään todella ahdistavia.
Olen jopa tuntenut menetyksen pelkoa vahvemmin kuin koskaan tänään.

Päällimmäinen syy tähän masennukseen on 
minun ja Ollin tuleva reissu.
Lähdemme ulkomaille ja olemme poissa 4 yötä.
2 yötä liikaa mun mielestä.
En halua olla erossa neidistä 4 yötä.
En halua!
Nyt kuitenkin on se tilanne että näin tulee käymään.
M jää Suomeen rakastavan Umman sekä Papan kanssa.
Tiedän että M pärjää hyvin täällä.
Kuitenkin on se tunne, en halua jättää häntä.

Ahdistustani lisää vielä toinenkin seikka.
T on muuttanut yhteen uuden naisensa kanssa.
En ole tavannut häntä vielä, tapaan lauantaina.
Mutta se ajatus että joku muu nainen hoitaa lastani ei todellakaan tunnu hyvälle.
Tiedän, en voi asialle mitään.
T:llä on yhtä suuri oikeus olla onnellinen uudessa suhteessa niinkuin minäkin.
Hoitaahan Ollikin M täällä kotona.
Tässä ei ole missään nimessä kysymys mustasukkaisuudesta,
en todellakaan ole T:stä mustasukkainen.
olen oikeasti onnellinen että hän on löytänyt onnensa!
Onkohan tälläiset tunteet normaaleja?
Olenko vain ylisuojelevainen mamma?

Onneksi Olli on ymmärtäväinen.
Hän kuuntelee ja osaa sanoa juuri ne sanat mitä kaipaan.

Rakkainta maailmassa
Olen myös miettinyt niitä äitejä 
ketkä miettii kaikkea muuta ennen lapsiaan,
miten he kehtaavat?
Sekä miten joku voi joka viikonloppu laittaa lapsensa hoitoon,
Miten he siihen pystyvät?

En koskaan pystyisi siihen.
Ja ei mikään menee lapseni edelle,
koskaan.




7 kommenttia:

  1. et todellakaan ole ylisuojeleva ! Jos mun exällä olisi uusi nainen joka hoitaisi MUN lapsia, varmaan sekoisin ja pelkäisin että lapset alkavat tykkäämään siitä enemmän kun musta ja tottakai olisin katkera että exällä on uusi ja itse olen edelleen yksin. okei mulla on tottakai eri tilanne kun sulla, mutta siis ethän sä voi tietää osaako se hoitaa M:ää joten kyllä sulla on oikeus tuollaisiin ahdistaviin tunteisiin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan. Sain tapella T:n kanssa siitä että haluan tavata tämän uuden naisen- ei kukaan täysjärkinen äiti jätä lastansa TUNTEMATTOMALLE naiselle vaikka lapsen isäkin olisi paikalla. Onneks hää asian tajusin ja lupasi nyt lauantaina tulla uuden naisensa kanssa hakemaan M ku he menevät T:n siskolle -.-'

      Mut jos tämä nainen osottautuu hyvälle tyypille niin ehkä tämä ahdistuskin laantuisi.. ehkä?!

      Poista
  2. Mulla on aivan samat ajattukset ku Anonyymilla. Ex löysi jo uuden, ja sen naisen kuvien perustella en todellakaa halu et se ois missään tekemisessä mun lapsensa kanssa. Eli täällä hetkellä on paras ratkaisu et ex on mun asunnossa hoitaa lapsen, näin on paljon turvallisempaa, ja itte pystyn vietämään rennommin oma vapaa aika...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ollut kokoajan siinä ymmärryksessä että koitatte saada suhteenne raiteille taas?? ;o

      Oletko tavannut tämän naisen? Ulkonäön perusteella ei kannata ketään leimata. Ymmärrän kuitenkin fiiliksesi, jos sulla paremmat ja rennomat fiilikset ku ex hoitaa poikaa kotonasi ja käytäntö toimii niin hyvä se vain on :-)

      Poista
  3. joo meijä piti selvitää välit ja yritää olla yhessä, mut nyt jo 2viikko sinkkuna. Tai se kävi just heti sen jälkeen ku puhuin sun kaa viimeks.. No mun kaikki kaverit pelästyi ku näkivät exan uuden naisen, eli en kyllä luotaisi siihen..
    kuitenki toivon et voidaa palaa yhteen, ku en voi kuitenkaa kuvittella seurustelevanssa kenen muun kaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, harmillista :/

      No toivottavasti tälläset "syrjähypyt" puhdistaisi suhdettanne ja saatte asianne järjestettyä, tsemppiä! ♥

      Poista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥