maanantai 18. maaliskuuta 2013

Pajunkissat

Me ollaan vietetty kotipäivä M kanssa tänään.
M dagiksessa on henkilökunnalla koulutuspäivä 
ja mulla sopivasti vapaapäivä.

Katottiin aamulla muumit sekä syötiin pannukakkua.
Hetki leikittiin sisällä kunnes päätettiin että mennään ulos.
Vedin tunnin lenkin M rattaissa minkä jälkeen mentiin puistoon leikkimään.
Vierähtihän siinä koko aamupäivä. 
Yllättävän kylmä oli kyllä.
Heti ku seiso vaa niin tulikin kylmä.


Tultiin 12 maissa kotiin lounaalle.
Herkuteltiin tortilloitten keran.
M halus jopa niitä välipalakskin.
2h päikkärit vetäs neiti minkä aikaa mä tein koulutehtäviä
sekä luin tenttiin mikä on huomenna. 

M heräs päikkäreiltä ja alko leikkimään.
Mä luin hetken vielä tenttiin
 minkä jälkeen puettiinkin päälle ja mentiin ulos.




Halusin hakea pelloilta pajunkissoja.
Ja hainkin.
Ja tapahtu jotain todella outoakin.
Olin repimässä pajunkissoja ku yhtäkkiä takanani seisoi mies.
Mies avas suunsa ja huus
"Miltä tuntuis jos katkaisisin sun kädet, niinkun sä teet pajulle??"
Ööh, mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen :-D
En saanu sanaa suustani.
Ihan oikeesti, Mitä ihmisiä vaivaa??
-.-'

Tietenkin piste i:n päälle niin M veti 
kunnon itku-potku-raivarit
kotimatkalla.
Ah, ihana uhma.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥