maanantai 5. maaliskuuta 2012

Baby shower whit love

"Baby shower:n eli vauvakutsujen juuret juontavat
 Pohjois-Amerikkaan.
Kutsut järjestetään tulevalle äidille
 yleensä kahta kuukautta ennen laskettua aikaa."

Elikkäs, yks mun parhaimmista ystävistä, lapsuudenystävä
odottaa esikoista.
Laskettuaika on 
1.elokuuta 
Meinaan järjestää hänelle vauvakutsut! 
Ja kyllä, hän on asiasta tietoinen ;D

"Perinteiden mukaisesti kutsut järjestetään äidille vain kerran; 
ennen ensimmäisen lapsen syntymää. 
Nykyään vauvakutsuja järjestetään tosin seuraavillekin tulokkaille.
Juhlan tarkoituksena on hemmotella tulevaa äitiä ja tavata ystäviä
 vielä ennen vauvan syntymää lähimpien ystävien ja sukulaisten kera. "

En ajatellut kutsua koko kylää  ja kaikkia hänen ystäviään.
 Ihan vaa me läheisimmät ystävät, hänen siskonsa sekä äitinsä.
Ehkä hänen Famunsa ja mummonsakkin.
Nii ja ehdottomasti hänen anoppinsa sekä miehensä sisko!
No, sitä ehtii miettii ja tarkentaa ketä sinne kutsuu.

Ja en kyllä myöskään ajatellu vetää näitä juhlia silleen
jenkkityylillä.
Siis överit.

Jotain koristeita,
hyvää naposteltavaa
&
kivaa pientä ohjelmaa
sekä
ihan vain seurustelua!
Noilla mennään.

"Hauskan elementin iltaan luo tuote-esittelijä,
 joka voi olla vaikka kynttiläesittelijä, lastenvaate-esittelijä tms. 
Muista varata esittelijä ajoissa ja ilmoita esittelystä myös kutsussa."

 Tosta tuli ajatuski että vois jonkun esitteliän tilata.
Mutta minkä?
Joku lastevaate esittelia ei vaan jotenki iske.
Kaikilla ei lapsia ole ja muutenkin..
Ehkä joku luonnonläheinen kosmettiika- sarja esittely?!
Tai sitten vain tyydyn ihan normaaleihin 'leikkeihin'.

Tarjoiluks oon ajatellu jotain helppoa, raikasta ja kesäistä.
Nää juhlathan pidetään joskus kesäkuussa, tai heinäkuun alussa.
kurkkua, porkkanaa, kukkakaalia dippailtavaks.
Coctail-tikkuja
 Tuoreita mansikoita 
Koristeltuja muffinsseja
vaahtokarkkei
Ja tietysti aiheeseen liittyvä
ihana kakku!
Juotavaks alkoholitonta lasten skumppaa?!



 

Mä oon aina halunnu 
Taiteilla vaippakakkua,
nyt pääsen toteuttaa itseeni!



Mitäs tykkäätte ideoistani?
Ootteko te joskus järjestäneet jollekkin vauvajuhlat?
Haluisitteko järjestää joskus?

p.s
tekstin lainaukset ovat

2 kommenttia:

  1. Ihanat vauvakutsut :)
    Mä ainekin olisin nii iloinen jos joku järjestäis mulle, mutta harmi ei oo sellaista kaveriporukkaa jotka järjestäis :(

    Mutta ainekin jos joku mun ystävä saa vauvan niin mä ainekin haluun järjestää :) Ihania syötäviä, vauvalahjoja, kenties hierontaa yms :)

    VastaaPoista
  2. Mä järjestin itselleni baby showerit kun olin 5kk, kun myöhemmin ei olis enään pystynyt kun oli muutto. Ihanaa oli! Olin ensimmäisiä mun ystävistä jotka sai lapsen, niin ne ei tiennyt hirveesti baby showereista.. Mut toivon et seuraavan kohdalla joku järjestäis mulle yllätys juhlat.. Sellaset ois tosi kivat.. :D

    VastaaPoista

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥