tiistai 20. maaliskuuta 2012

Tiistai, kohta torstai..

Onnellinen.
Jepp, mulla on ihan älyttömän onnellinen fiilis.
Tää kevään tulo tekee varmasti paljon.
Ku istuin bussissa ja katselin neitiä ku hän söi rusinoita kiltisti rattaissa
tuli fiilis;
Mulla on maailman kiltein tyttö.
Niin helppo liikkua hänenkaa.

Käytiin keskustassa pyörähtämässä.
Neiti lähti mun äidinkaa käymässä hakemassa pari leffalippua
ja mä käväsin nopee Mimmin luona.
Tavattiin äidin, M & mun veljenkaa kaisaniemessa yhessä kahvilassa.
Juotiin kupposet ja mä jatkoin M kanssa matkaa.
Äiti ja Aron lähti leffaa.
M sai herkullista Smoothieta välipalaks.

 
Aron täyttää 18 nyt syyskuussa eli oivallinen leffa oli tietenkin
Kohta 18 !
Kaupankautta kotiin tultiin neidinkaa.

Nyt on ruuat tehty ja vois vähä siivoilla tässä illalla.
Ja sit ajattelin käydä vähä vaatetta läpi, 
mitä ottaa tukholmaa mukaa..
Ja illalla vois uppoutua nojatuoliin telkkaria tujottamaan.
 Häät sulhasen tapaa- Suomi
Helsingin herra 
Iholla

Oottekste seuranneet jotai noista?
Tykkäätte?

Mut jees, nyt vaatteiden kimppuun 
tai imuri laulamaan..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥