maanantai 19. maaliskuuta 2012

Reipas maanantai!

Kello on vasta kohta 13:30
 ja mä oon ehtiny vaikka tehdä vaikka mitä.

Maanantai aamu on muutenkin aina hankala, välillä.
Hankaluutta lisäs vielä se että kello oli soimassa.
7:30.
Mulla oli hammaslääkäri 9:30
 ja äiti tuli M katsomaan sen ajaks..
Mulla on ollu 6-vuotta kestävä oikomishoito käynnissä.
Hammasraudat multa poistettiin about vuos sit.
Tänään oli siis vika käytni oikomishoitolääkärillä.
Hampaat on suorassa rivissä.
Purenta on sit edelleenkin hiema huono
 mutta mua tuo nyt ei haittaa..
Sit oli vielä raudoista jääny liimaa etuhampaaseen eli se poistettiin 
ja uus kiille pistettiin päälle.
Voin ihan suoraa sanoa että tyytyväinen hymyyni olen.
:)
 Pienen paketin sain muistoks 
näistä reilu 6-vuodesta

kaikki muotit..

Hammaslääkäristä suuntasin Itikseen.
Jouduin siis kävästä tuolla vanhassa hammashoitolassani.
Siitä ajalta kun olin vielä Hertsikkalainen..

Sain vihjeen erältä tutulta että Itiksen
Lybekin aukiolle
eli hanskasillalle
on avattu uus ihanuus liike.
TIGER.
Ja voin sanoa, se oli ihanuus!
Sieltä löyty kaikkee tarpeellista
 ja ei niin tarpeellista
Huippu oli kuitenkin että ei ollu hinnalla pilattu nuo tavarat!
Suosittelen oikeesti käväsee kyseisessä kaupassa
jos mahdollisuus.
 Tälläkertaa pystyin hillitä itseeni.
Mukaan tuli vain kynttilä sekä neidille uudet kylpyanakat.
Hinnaks tuli yhteensä 4e.

 

 Kun tulin kotiin oli vastassa iloinen neitokainen.
M oli Ummankanssa maalaillu sormiväreillä sekä käynyt ulkona.
Äiti oli käyny ostamassa
Minna Canthin päivän kunniaks pullat!

Nyt on kummatkin, äitini sekä neitinen päikkäreillä.
Hiljaisuus 

Mukavaa alkanutta viikkoa!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥