torstai 1. maaliskuuta 2012

Uutta valoa

On niin mahtavaa asua
'yksin'.

Täähän on mun eka "oma" asunto.
Kun muutin 15-vuotiaana kotoa niin muutin suoraan
M:n isälle, eli exälleni.
Asuttiin siis avoliitossa vajaa 5-vuotta.

Nyt ku sain tän nykyisen kotini niin tää tunne on mahtava.
Saa itse, ihan itse päättää kaikesta!
Sisustuksesta ei tarvitse kenenkää muunkaa keskustella ku kukkaron.
Se on mahtavaa!
Saan toteuttaa sisustusideoitani niin paljon kun haluan.
Ja muutenkin, saan elää omaa elämääni.

Tää koti tuntuu myös ensinmäistä kertaa 
kodilta, mun omalta kodilta!
Toki edelliset 2 kotia missä T kanssa asuttiin tuntui kodeilta,
mutta se tunne oli erillainen. 

Ja kyllä mä ehodottomasti vielä joku päivä 
haluan jakaa kotini, 
miehenkanssa.
Ostaa oman,
omistaa kodin.

Mulla on jatkuvasti kauhee sisustusvimma,
kukkaroni ei vai tykkää siitä.
Oon päättäny että tavaran-2 ostan jotain tänne kotiini,
joka kuukaus.
Pikkuhiljaa menetelmällä.
kannatan myös kierrätystä..
Ja kannatan myös Ikeaa ;) 

Eilen asensin, ITSE
keittiööni pienet 'kohde'valaisimet.
Ihan kiva lisäys.
Itse tykkään ainakin.




Huomaatteko? Joulutähteni kukkii vielä, uusia lehtiäkin tekee! :D
 
 

3 kommenttia:

Jätäthän ajatukset kirjoituksestani tähän, kiitos ♥